Pages

Ads 468x60px

Monday, December 27, 2010

kembali dan menang!

assalamualaikum! selamat pagi dunia...!

dengan ini saya merasmikan post terbaru saya dengan statement, SAYA SUDAH KEMBALI!!!
haha... kembali ke mana? ke USM lahhh... menyambung perjuangan yang meletihkan tapi harapnya, berbaloi... ini juga post pertama saya setelah kembali... hehe... kerinduan pada Pulau Pinang akan terubat? sama-sama kita tengok nanti...



by the way, kerinduan kami pada Khalel sudah terubat bila semalam kami layan bola MALAYSIA vs INDONESIA kat sana.... dengan nasi goreng cina and teh tarik, aku stay depan layar hampir sepanjang perlawanan, yang menyaksikan HARIMAU membaham GARUDA 3-0! wahaha~~~ Pakcik aku siap mesej lagi... pesta gol katanya... sangat meriah! haha~~

ada komen-komen yang mengatakan, penyokong Malaysia ini hipokrit... Sokong bila menang, boo bila kalah... pada aku, penyokong Malaysia ada sebab yang kukuh kenapa mereka (or kami?) bertindak macam tu... Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, penyokong Malaysia telah dihadiahkan, tidak lain hanya kekecewaan semata-mata.. Dan kekalahan terakhir Malaysia di tangan Indonesia hari tu (kena 5-1) hanyalah menambahkan lagi kecewa kami...

dah menang ni, kami bersorak laa sekali sebab lama dah kami tunggu Malaysia menang... wee~

P/S: betul ke mata Markus (keeper Indon) tu kena laser? takde semangat fair play betul laa sapa yang wat tuh...

2 comments: