Pages

Ads 468x60px

Wednesday, December 22, 2010

cuti dan plan...

Assalamualaikum... Peace buat semua! =)

Aku mulakan post kali ini dengan statement... "CUTI DAH NAK ABIS!!" waahhh!! sedar tak sedar, dah nak balik kampus semula... Perasaan bercampur-baur... Teruja + taknak balik + semangat + risau + etc...! Dah tak reti aku nak explain... Hehe... Seperti biasa, sebelum cuti hari tu dah ada plan nak wat apa masa cuti and bila dah abis cuti, akan ada plan yang tak terlaksana (ehem2...)..

Aku tak nak cerita plan yang dah jalan... aku nak cerita plan yang tergendala nih.. Translate novel. Bukan untuk upah, nak suka-suka je... Aku ingat nak publish kat sini. Nak jugak belajar-belajar kan.. Mana tau boleh jadi sumber pendapatan.. Hehe... Korang mungkin tertanya-tanya novel apa... Hmm... Nak bagitau ke taknak ye... kalo nak tau, tanya je la yek... Hehe.. Masalahnya, time start cuti hari tu, aku mulakan pulak minat baru... Tulis cerpen.. (walaupun tak seberapa... huk3..) Banyak masa aku abis nak cari idea, sampai terlupa plan aku yang asal...

Sampai situ dulu la yek! Selamat malam semua!

P/S: sapa pernah menjalankan kerja2 translate nih? susah tak? peace out! =)

0 comments:

Post a Comment