Pages

Ads 468x60px

Thursday, December 16, 2010

impian menghantui perasaan~

waktu: tengah malam buta..
keadaan: tak boleh tidur, layan adamaya, and ber-fb...

dalam duk layan2 fb, tangan pulak gatal membuka website dslr reviewer.. lantas memarakkan keinginan aku untuk memiliki sebijik kamera.. ak duk usha Nikon D7000, and beristighfar aku sekejap (bila tengok harga..! haha...) 

cun! baru gambar tu... huhu.. tak dapat bayang camne first time aku touch si dia nanti (kamera tu, k!)... 

aku ingat lagi first-time aku pegang dslr... hmm... credit to: Amin Nor Qarim!! haha... korang mesti ingat aku perasan.. yup... memang aku newbie, and a lot to learn.. but member-member aku semua cakap pics yang aku snap, semua lawa-lawa.. haha~~ tak tau dorang membodek ke ikhlas ke, tapi i've fell in love... with photography! and damn, i wanna be serious in this thing! haha~~

p/s: nape aku xleh attach gambar???!!! warghhh!!!

4 comments:

  1. haha.. saje je puji tuh.. lalalala
    le je attach pic. tekan kat pic ikon kat ruang posting tuh

    ReplyDelete
  2. cess kau.. dah tekan.. loading lame.. tenet lmbab kot.. haha~~

    ReplyDelete