Pages

Ads 468x60px

Thursday, December 16, 2010

impian menghantui perasaan~ [part2]

Assalamualaikum, selamat pagi bloggers...
Salah satu perangai buruk aku, bila aku nak something, aku memang kena dapatkan...

>Hari tu, aku follow parents aku g shopping brg skola adik2 aku.. dalam dorg duk pilih2, aku merayap ar... then aku nmpk selai baju nih... "Macam ensem jek.." kataku dalam ati. Kalo aku pkai konfem lagi ensem... melayan perasaan ar aku sorg2.. tak plak ak terpikir nk belek tanda harga, sbb dompet aku mmg bersawang time tuh.... harap2, xde sapa sambar lg bju tu... huhu... tpi, aku tgk byk jenis... so, aku tak takut sangat...

ensem x?? wahaha~~ yg ak duk berkenan tu, sbijik cmni.. tpi nmpk cm pnas kn? xpe ar.. dewan kuliah USM pun sejuk kaw-nye...
> lagi satu, aku teringat yang aku xde kasut... kasut yg ak pkai dlu dah dikebas oleh abahku.. so, ak kne mencari yang baru... huhu... nasib baik, aku telah dikenalkan kepada AirJordan (Nike) oleh Amin Nor Qarim.. (bru aku perasan, si Amin ni mmg bwk pengaruh dlm idup aku... haha.. nasib Amin tu dak baik... xde pengaruh buruk, k?) the problem is, mana aku nak cari AirJordan kat Kelate nih.. huhu.. hajat di hati nak survey Rantau Panjang, tapi xsempat lagi... hehe.. barang-barang kat sana murah n of course, pirate (malu2).. LANTAK ar!!! aku yg nak pkai!! wahaha~~~ (kalo jumpe, bleh ak show off kt Amin.. beliau pun teringin gak tu..)
cam xbape cun je.. pendapat korang?
by the way, memang banyak yang aku nak... tapi, aku kena sedar yang tak semua yang aku hendakkan itu aku mampu mendapatkannya... be alert, be smart! chiao!

1 comments: