Pages

Ads 468x60px

Wednesday, August 10, 2011

London!

 

Assalamualaikum peeps!

Lewat betul tuan rumah update, kan? heh…

Bukan apa, baru ada modal nak sembang lama sikit… hehe…

Hmm… First of all, sejak masuk Ramadhan ni, ni la rasanya baru betul-betul ada masa nak online FB ngan jenguk-jenguk Dashboard… and thanks la sebab tak banyak notification pun… hehe… ( a bit of sarcasm kat situ kalau sapa-sapa dapat detect, k? )

malas la nak cerita lebih pasal FB tu, aku pun tak pay attention sangat dalam bulan-bulan posa ni…

bukak internet ni pun sebab nak cari info lebih pasal rusuhan kat London nun… first-first dengar macam tak percaya kot… UK or at least London adalah salah satu part kat dalam dunia ni yang aku rasa tak mungkin berlaku kejadian keganasan…  kalau aku nak picture hidup kat UK tu, muncul Big Ben dengan Thames mengalir tenang across London… or taman dengan burung-burung berkicauan, rilek je dengan masyarakat yang mesra menegur guna loghat UK yang soft and sweet tu…

sekarang ni, dah macam dalam V for Vendetta dah aku tengok…

ok lah! aku nak pi prepare sahur… papai y’alls! haha~ gedik gle! ;-p

P/S: aku nak include gambar tapi rasanya tak appropriate la pulak untuk budak-budak… kang blog aku dilabel blog yang menyebar keganasan… kan senang nak label orang sekarang ni… kan3? huhuh…

0 comments:

Post a Comment