Pages

Ads 468x60px

Tuesday, August 16, 2011

jersi as baju raya?


Assalamualaikum!

Hai-hai! Bertemu lagi kita ye?

Sapa yang dah settle preparation raya? Tahun ni, entah kenapa aku agak terlambat dalam preparing baju-baju raya aku… *take note: kata ganda tuh!* petang tadi baru pergi shopping, tu pun sikit-sikit je…

tapi bukanlah niat post ni nak mendedahkan macam mana rupa baju aku tu… *sengih-sengih* rupa itu eksklusif untuk mereka-mereka yang bertandang je nanti…

dalam post kali ni, aku nak tanya je:
“Apa pandangan korang kalau sorang tu beli jersi Arsenal yang latest sebagai baju raya dia?”
Pelik kan taste dia? itu la adik aku… Macam-macam perangai! Berkeras pulak tu nak jersi as baju raya dia… Lantak ko la brader… asal kau bahagia sudah!

Time raya la time kita nak shopping baju-baju cool tanpa risaukan harga… tapi kalau ada kesedaran sivik yang tinggi, jangan la mencekik duit mak bapak sampai kering pulak…
16082011554

but i cannot put the blame entirely on him… dah shopping pun kat Rantau Panjang… memang bersepah la jual jersi-jersi *made in thailand* yang tak jauh beza dengan yang ori…
16082011552

Kalau tahun-tahun sebelumnya, aku hanya perlukan sepasang baju melayu (tak jugak tiap-tiap tahun tukar), and sehelai t-shirt, tahun ni aku kena beli sepasang jeans baru… aku pun tak paham, kenapa la jeans lama aku semuanya mengecik… sebab washing machine kot… ye! sebab washing machine… *lalala…*

pape pun, berhemah la dalam berbelanja… okeh?

habis je urusan kat RP tu, hari dah makin gelap… memang kena berbuka kat luar… so, pilihan kami: KFC… senang, cepat dan memang teringin… *lagi nak salahkan washing machine!*

Quarter Chicken with Black Pepper sauce KFC sangat best… *promot KFC nampak?* tak la… nak tolong readers je…

P/S: kenapa rasa macam teringin jugak kat jersi Arsenal tu ye? huhu… tambah-tambah yang away tu… kaler cyan… cun lah!

0 comments:

Post a Comment