Pages

Ads 468x60px

Tuesday, August 16, 2011

Movie Feveret @ MyW0RL4

 

Assalamualaikum semua!

Tengok tajuk tuh! Ada rasa keliru tak?

Ini la first time tuan rumah join segmen… and blogger bertuah itu ialah en. Ikmal Hisyam!

YEAY! *tepuk tangan*

Segmen ni diwujudkan supaya para bloggers yang join boleh share tentang movie feveret mereka… (ayat baku sudah!)

Sapa-sapa yang kenal aku, mesti tau movie-movie feveret aku… kan3..?

dah tentu lah Harry Potter!!!

tapi aku tak nak sembang pasal Harry Potter la… hehehe~

ada satu lagi movie best yang aku ada jugak sebut dalam blog aku ni…

movie yang dimaksudkan ialah…

YES MAN!

 

movie ni diperkenalkan oleh en. Amin Nor Qarim… dia memang trusted informer la kalo bab-bab movie ni… tambah pulak, aku memang minat Jim Carrey…

sapa yang tak tengok lagi, korang memang terlepas satu masterpiece lah!

komedi + romantik + drama… suma yang korang cari dalam satu movie… mana nak cari..? ye tak?

sapa-sapa yang nak copy movie ni, boleh roger2…! haha~

P/S: ada satu lagi movie yang terbaik bagi aku… tapi tu di segmen yang lain la ye!

2 comments: