Pages

Ads 468x60px

Friday, August 19, 2011

K-Pop in da house!


Assalamualaikum…
Hai semua…! Readers pekabo? Harap-harap sihat la hendaknya ye, menjelang Syawal ni… Aku takde idea sangat ni sebenarnya nak tulis apa… Kepala otak terasa berdengung je bahana disuap dengan K-Pop sepanjang hari ni…

Puncanya: adik perempuan aku!
dia sebenarnya duk asrama… tapi dalam bulan puasa ni, tiap-tiap kali weekend dia balik… dia ni gilakan K-Pop macam Pateh Adnan jugak so, pastinya channel TV tu duk beralih antara KBSWorld (391) and AstroHitz (705) segmen K-Pop tu…
yelah… kalau nak ikutkan aku pun layan K-Pop tu… tapi kalau dah dalam bulan puasa ni duk tengok MV SNSD, T-Ara yang kaki panjang-panjang tu, terseksa abang dik! huhu…
lalu, langkah berjaga-jaga pun diambil…
1. remote tv akan diguard 24:7
2. membizikan diri dengan kerja-kerja supaya tak tergoda dengan hasutan tv
3. memaksa si adik tu membizikan diri supaya aku conquer tv tu
*lalala*
selalunya aku bagi chance… seminggu 2 hari je dia dapat layan tv… so, feel free la sis…
P/S: lagu raya mula menguasai playlist VivazPro aku!

0 comments:

Post a Comment