Pages

Ads 468x60px

Saturday, August 13, 2011

it’s cool to be nerd!

 

Assalamualaikum semua!

Alhamdulillah, berkesempatan lagi saya mengepost something kat sini… hehe… kepada yang setia membaca, thanks a lot guys… it means a lot to me! Winking smile

terus ke topik!

bila dengar je perkataan nerd, mesti terbayang di pikiran:

budak berambut belah tepi, spek setebal kanta pembesar lab sains, buku-buku tahap ensiklopedia yang dipikul ke hulu, ke hilir…

kan?

kalau nak cerita, aku pun pernah mengalami zaman-zaman sebegitu… hehe…

sikit pun aku tak peduli pun pasal rupa paras dan penampilan neh… jangan harap la nak pakai jeans.. hatta di hari raya pun! cukup lah dengan seluar sukan, walaupun nak keluar bersukan tu jauh sekali…

kira dah macam hidup dalam dunia sendiri… bukannya takde member kat sekolah… ia lebih kepada member sekadar kat sekolah… lepas sekolah? sorry la derr! aku takleh hangout… Smile

tapi, itu sebuah cerita lama… (dah nampak dah muka-muka skeptikal tuh! haha!)

ye, cerita lama… dulu, aku seorang nerd! haha…

nak tau macam mana aku boleh berubah?

aku ada kawan-kawan yang sangat cool! sampai ke-cool-an mereka itu ter-efek kat aku… haha… at least, itu apa yang aku rasa la…

DSC_0057

disebabkan gambar di atas ada missing member, aku letak lagi skeping…

DSC_0174

P/S: saya sayang kawan-kawan saya! hehe!

0 comments:

Post a Comment