Pages

Ads 468x60px

Sunday, April 10, 2011

how to spend your weekends?

 

Assalamualaikum.. Selamat malam sume…

Sorry kpd yg lama mnunggu or buat2 menunggu (untuk mengamek ati..) sebarang update dri aku.. Serious said, aku TERPAKSA sort balik priority keje, n malangnya update blog jatuh ke tangga terakhir..

ulang suara: TANGGA TERAKHIR! hehee~

Nasib badan la, sapa suh pegang tanggungjawab.. betul? hehe… bru student tu, call mak ayah pun tak sempat.. apa punya anak la ni… teruk2

sekarang ni, study week.. next week, start exam.. wallaweh! cepat benor masa berlalu.. tapi memandangkan aku ini anak kelate.. kalo enggak penuh ilmu di dada, masakan sampai ke USM terchenta kan?? haha~ ku terus tabah menempuh peperangan ini, insyaAllah..

hari ini sangat bermakna… sebab?

sapa nak aku citer, angkat tgn macam saya~~~~

wahaha~

takpe la.. aku citer gak..

pagi ni, dekat pkul 8 camtu kami gerak p Ulu Paip.. nak baiki paip? salah tekaan anda! Ulu Paip adalah nama sebuah air terjun (betul ke sebuah?) kat KULIM, KEDAH.. best hangout ngan member2.. tapi aku tak brapa nak feeling sangat.. sebab niat aku nak p tu dah bertukar… aku nak p melawat mama.. masuk wad sebab tekanan darah naik, n sesak nafas..

sangat bertuah sebab dapat member2 yang memahami.. konvoi 3 kereta melawat! hehe…

pkul 5 lebih baru balik…

sangat letih.. n sangat berharap mama cepat sembuh… doakan mama aku ye?

P/S: how to spend your weekends? bukan melawat orang sakit.. tapi buatlah perkara2 yang bermanfaat kepada anda dan orang2 yang anda sayang… terima kasih!

0 comments:

Post a Comment