Pages

Ads 468x60px

Sunday, April 24, 2011

3 paper lagi!

 

Assalamualaikum.. Morning sume!! =D

What a beautiful day, today…! Malangnya, saya tak dapat menikmati weekend yang best ini kerana exam saya masih berbaki 3 paper yang sangat menyeksakan hati dan perasaan… Kenapakah ini terjadi…???

C++: programming… gile minat ah! aku ni memang dipanggil computer geek oleh sahabat2 kat sini (walaupun bukan la hebat mana pun…) minat sangat programming.. mengapa C++ menjadi begitu menyakitkan…? aku sedih.. ni paper ISNIN..

103: vibrations, waves, and optics… pun best gak.. antara chapter yang aku minat la kalo kat matrik dulu.. (take note: dulu chapter, sekarang dah jadi whole new course! nampak beno la kesusah-pahaman tu~ ini paper SELASA..

SHE: last paper, hubungan etnik… 6/5.. thus, i have 10 days to read all those notes yang kelasnya langsung aku tak pernah masuk.. err, except for first and last classes.. hehe.. dengar kata, abang coco nak wat tusyen SHE ye, kawan2? macam best jek.. ni pun minat gak.. macam belajar sejarah, tapi mengenangkan banyak yang kena baca tu yang sakit sikit.. =D

apa2 pun, teman kena ambik balik ati Pak Jabit tu.. bengkeng beno le die skarang..~

eh?

pengaruh2! hehe…

apa2 pun, usaha kena ada..! tak mau mengalah sekerat jalan… kerajaan bagi JPA bukan suh poco2, kita nak bako…~

apa ni?

pengaruh lagi! maaf2…

duit yang di-spend (nota: pelajar2 LKM400 akan sakit mata baca ni.. hehe..) kat kita bukan sikit2.. beribu-ribu lemon tuu..

err, ALL THE BEST!!!

ALL IZ WELL!! (pengaruh gak…)

P/S: ALL IZ WELL tu petikan dari citer 3Idiots… ulang2 tengok pun tak boring… wee~ nanti aku nak wat 1 post pasal citer tu.. insyaAllah.. tunggu ye! =D

0 comments:

Post a Comment