Pages

Ads 468x60px

Friday, April 15, 2011

meeting 1pagi..!

 

Assalamualaikum.. salam awal pagi readers or walkers yang sudi berjalan-jalan kat blog saya yang serba kurang ini…

tatkala diri ini menaip post ini, dengan badan berpeluh-peluh kerana baru balik dari meeting.. meeting apa? ya~ korang pasti tak nak tau.. sebab akan menimbulkan kejelesan yang melampau.. (bajet eksklusif sangat! hee~)

kugagahkan jua menaip kerana terlanjur berjanji untuk mempromotkan link blog seseorang kat post ni.. hehee.. macamlah blog aku ni popular sangat! follower pun tak sampai 100~ huu.. aku mengaku la lama gak tak pedulikan your daily perspective ni.. dah tak daily dah.. hehe..

beliau yang saya maksudkan adalah Cik Fadzlin Kamila, salah seorang kawan saya dalam MPDR.. seorang yang hyper-aktif dan sangat perasan comel! tapi, blog dia sangat comel! (kata nak promot~) hehe… nak link? amek! INI LINK-NYA! and jangan lah sesiapa berharap untuk add dia sebagai friends dalam fesbuk kerana beliau telah memboikot laman sesawang itu berikutan peristiwa kena hack.. (aku pun tak boleh detect camne boleh jadi macam tu..~ seriusly, pelik.. dua2 akaun pulak tu..)

15042011340

inilah cik fadzlin a.k.a markonah tu…

lama dah tak meeting sampai awal-awal pagi camni.. huhu.. biasanya lepas meeting, kami akan ber-rombongan ke kedai tomyam or mamak berdekatan untuk makan tengah malam yang dah serupa dengan makan tengah hari..

tapi dah memandangkan kawan aku sorang ni, En. Hafiz ‘Ilmi (mr. right) sudah ditegur oleh ahli keluarganya kerana penambahan aksesori terutamanya di kawasan pipi dan perut, beliau memutuskan untuk balik ke bilik, walaupun kelaparan.. hehehe~~

15042011341

ngantuk+lapar=tekanan perasaan =)

aku rasa takat tu je la..~ ngantuk tapi banyak lagi nota tak belek. t.e.r.i.m.a.k.a.s.i.h blogspot dan facebook kerana berjaya divert perhatian aku..

15042011339

orang meeting, kami snap gambar.. abis meeting, hapa-bende pun tak tau! wee~

sekian, thanks kerana membaca!

p/s: sangat teruja+risau tentang projek last MPDR ni.. =D

0 comments:

Post a Comment