Pages

Ads 468x60px

Friday, April 29, 2011

bebelan Jumaat…

 

Assalamualaikum! Salam Jumaat readers-ku~ Open-mouthed smile

Pagi ini, saya melaporkan cuaca hujan di kompleks RST menyebabkan saya berasa amat mengantuk.. tetapi malangnya, tak boleh sebab ada keje skit kat pejabat.. huhu..~ mengapakah??? Smile with tongue out

Emm.. Sunyi je cube aku nih… Ramai balik.. Almaklumla.. Exam tinggal 1paper je lagi, tu pun nun 6 haribulan.. Jumaat depan!!

tapi kenapa aku rasa cam tak nak balik?

bukan tak nak kot..

tak boleh…

banyak lagi tugas2 yang perlu di-settle-kan..

(sembang macam org penting je.. bla ah! Hot smile)

Emm… Of course la, bila dah ada tanggungjawab, kena la utamakan kerja dulu sebelum kepentingan diri sendiri.. kan2?

tak nak bebel panjang..

off to breakfast! (kelaparan, padahal semalam ada orang belanja ikan 3 rasa dah~~)

 Smile with tongue out

P/S: saya sayang orang yang belanja saya ikan 3 rasa! Winking smile

0 comments:

Post a Comment