Pages

Ads 468x60px

Tuesday, April 12, 2011

study week di wad hospital…

 

Assalamualaikum.. Selamat petang la reader2 ku yg setia..

ingat tak post aku yang sebelum ni? ala.. yang mama aku sakit tu.. Alhamdulillah.. mama dah pun keluar dari wad semalam, tapi still perlukan rehat.. tak boleh buat kerja-kerja berat lagi..

sapa yang betul2 baca blog ni, and baca semua post aku mesti tertanya-tanya.. kenapa kejap2 aku panggil mama, and ada certain post, aku panggil umi… =)

biarla itu menjadi misteri..

kena minta kebenaran dulu kalo nak citer bab2 tu.. hehee~ tapi aku rasa korang pun boleh agak dah..

sekarang ni dah study week.. maka sudah pastinya, USM menjadi sunyi-sepi kecuali bunyi bas komuter tua cuba mendaki bukit RST ni.. sangat bosan.. huhu..

tapi, dah memandangkan banyak lagi nota, buku, tutorial yang belum terbelek dan aku mengimpikan CGPA yang hensem semester ni.. bertapalah aku dalam bilik.. kat meja study.. depan laptop.. hee~~

P/S: all da best, guys! aal iz well! =)

0 comments:

Post a Comment