Pages

Ads 468x60px

Sunday, January 16, 2011

tekanan!

assalamualaikum...~

lamanya tak update blog...(lama kah?) last update, 6hari lepas... dekat seminggu gak, lama ar tuh! wee~~
hmm... ada sebab jugak lama tak jenguk blog ni.. tak tau la kenapa sibuk sangat minggu ni.. dengan letih+tertekan+bengang+fedup, suma ada.. kalo nak list suma keje, rasa macam tak banyak sangat.. aku rasa ada yang tak kena dengan cara aku handle masa.. terus terang cakap, aku bukan reti sangat urus masa ni.. still nak belaja.. bajet join macam2 organisasi dapat la belajar softskill.. akhirnya, jadi beban pulak... tekanan study makin meningkat, self-confidence makin turun... huhu~


terasa macam dah tak boleh spend time nak buat benda-benda yang aku suka buat... nak training basketball pun tak boleh... waa~~~ kecewa personal coach aku, en. Amin... haha! (kepada Amin, aku tengah belajar jump shot guna youtube... kira lulus ar, k?? haha~~) 

FB pun makin bosan... kalo ada yang best pun, mesej-mesej encik Shehdi.. byk share info.. thanks a lot! =)

setakat tu je kot~ 
lab report sedang menunggu! haha~~ selamat sumanya!

P/S: damn gila status2 kat FB tu...~ gelilah siot...! malas sebut nama, so tak payah tanya... wee~~ 

0 comments:

Post a Comment