Pages

Ads 468x60px

Sunday, July 17, 2011

thanks Keretapi Tanah Melayu Berhad!

 

Assalamualaikum! Hai guys!

16072011494

Fuhh! 12 jam dalam train dari KL Sentral ke Tanah Merah, Kelantan betul2 makan tenaga dalaman aku… haha… dah la tak dapat tiket kelas pertama… mmg tido duduk je la ak malam tadi.. sakit leher aku! nasib baik dapat gak berjalan2, aktifkan kaki ‘Gu Jun Pyo’ aku ni.. haha~ kalo tak, jadi air batu free jek… =p

 

kalo sapa2 yang tak penah naik KTM tu, korang nak tau x?

nasik goreng plain + teh susu panas berharga RM 6.50 tau! tapi kalo dah kelaparan, takpe la… tak berkira sangat… =p

16072011500

ni kira first experience aku naik train, not bad la… actually, best jugak! tambah2 kalo naik siang… dapat tgk bukit2, sungai… kalo aku dapat Canon EOS 600D idaman tu, full dah rasanya memory kad… hehe… aku naik malam… so dapat tgk kabus je la menyelubungi bukit bukau tu… =D

by the way, it’s fun though… hehe…

dah la pagi tu, aku baru tengok Harry Potter… terasa macam naik express Hogwarts lak.. hehe.. tapi malangnya, kat KL Sentral tu aku tak tau macam mana nak cari platform Nine and Three-Quarters… =p

dalam train KTM pun ada troli makanan gak… for a moment, i thought i can find some Butter Beer ngan Chocolate Frog… paling koman pun, dapat la BertieBott’s Every Flavor Beans… haha! gila pengaruh… ish3…

P/S: kalo ada rezeki lagi, nak naik first class pulak… ada katil! =0

0 comments:

Post a Comment