Pages

Ads 468x60px

Monday, March 14, 2011

sejuknya mata!

 

Assalamualaikum~

Firstly, aku nak ucapkan tahniah kepada PERSATUAN MAHASISWA ISLAM USM (PMIUSM) kerana brjaya menganjurkan satu karnival yang diberi nama KARNIVAL ANAK MUDA (KAMU) 2011. Karnival yang sangat memberi manfaat terutamanya dari aspek pengisiannya. Terus terang aku kata, aku tak sempat tengok semua slot tapi semua yg sempat aku jengah, memberi kesedaran la kata orang..

               Basic kamu3

nak diciterkan, kat gerai2 tu, ada la satu gerai jual pakaian muslimah.. jubah, tudung dan sebagainya.. dari jauh, aku ternampak sehelai ni.. sangat cantik.. tapi dari jauh je la.. nak pergi dekat, segan.. hehe.. duk pikir, kalo nak beli pun untuk sapa.. dah la hujung2 semester ni.. hehe.. paham2 ar…

manis sangat tengok orang bertudung labuh, berjubah… sejuk aje.. tak paham macam mana orang boleh cakap, “tak rimas ke pakai camtu?” sedangkan aku ni tengok dorang rilek je.. memang la, aku cakap senang.. sebab aku tak pakai.. ni atas pemerhatian aku, okay?~ =)

Subhanallah.. sejuk hati melihat mereka.. berkenan? aku lelaki. of course, aku inginkan bakal isteriku boleh menyejukkan mata, hati dan perasaan.. bukan menyesakkan lagi yang memang dah sedia sesak nih.. 

sedangkan pakaian mereka boleh menyejukkan mata, bayangkan akhlak mereka.. mmg kata orang, jgn judge a book by its cover.. tapi kalo dah cover tu cantik, insyaAllah orang akan tertarik untuk melihat apakah isi buku tu..

first impression tu penting!

=)

diharap, KAMU ni dijadikan event tahunan PMI.. dan kasi lebih meriah, gempak dan meletop lagi! hehe~ dari feedback yang aku dengar, konsert SHOUTUL HAROKAH semalam sangatlah best dan terkesan.. rasa rugi pulak tak stay.. (ada quiz, pagi ni..) huhu..

P/S: sapa2 yang nak jadi calon saya? baca betul2.. saya bagi tips tu.. hehe… (adakah?)

0 comments:

Post a Comment