Pages

Ads 468x60px

Monday, October 11, 2010

muqaddimah a.k.a pengenalan~

Assalamualaikum semua!! =)
ni baru kali pertama sebenarnya nk post blog... dah lama dah aku dengar psl blog ni, ak ada terpikir gak nk wat tapi bila mengenangkan umo ak yg orang kata xcukup makan garam lagi... so, ak tunda dlu..

sekarang, ak rse mcm dh byk benda aku boleh tulis... sampai tahap melimpah2 dalam kepala otak aku ni.. ak terlupa pasal blog... puas aku cari wadah dan madah yang boleh aku curahkan isi2 kepala ni, supaya menda baru dpt msuk.. dah function mcm PENSIEVE dah... hhuhu... (utk pengetahuan, aku ni peminat tegar Harry Potter.. so, kalo sapa2 xtau term2 HP yg ak pkai dlm ni, rajin2 ar bertanya... hehe...)

aku sebenarnya seorang yang xreti ekspresikan fikiran dalam bentuk perkataan.. tapi bila lagi nk belajar, btul?? =)

asenye, itu dulu ar... hehe... pilih silap time nk wat blog... (final exam lg 20 plus-minus hari lagi...) wahhhhh!!!
lagi, tgh bz dgn MPD Restu.. huhu... (lg skali, xtau tnye...)

chiao!!
> hidup hanya sekali, selepas mati, itu yang abadi..

0 comments:

Post a Comment